6 Ocak 2011 Perşembe

Quaresma vs Muhammed

İnsan bir şeyi sevmek için sayısızca neden bulabiliyor, benim yukarıdaki fotoğraftan aldığım zevki tarif etmem imkansız, bu çocuk daha büyüyecek, sonra A takıma çıkacak, biz biraz daha yaşlanacağız, sonra attığı bir çalımda aklımıza bu fotoğraf düşecek, hafif gülümseyeceğiz, aklımıza hem Quaresma gelecek hem Muhammed'i şu son 4-5 yıldır nasıl beklediğimiz, ondan neler umduğumuz, bu çocuk bir gün büyük topçu olursa ben bu fotoğrafı hatırlayacağım, bugün Quaresma'dan yediği çalımı bir kaç sene sonra o bizim için başkalarına atacak. Fotoğrafta Muhammed'in kalçasını Quaresmaya dayaması, Quaresma'nın Mami'yi incitmemek için sağ alini sakınarak açması, yüzlerine baktığınızda sanki ağabey, kardeş top oynuyormuş hissi, sonra bu ikisini İnönü'nün çimlerinde görme hayali.. Hayal etmesi bile güzel dedirtiyor adama.

3 yorum:

isaac newton dedi ki...

herkes ronaldinho diyor ama bu çocuk beşiktaşın iniestası olacak :)

her hareketini iniestaya benzettim :)

ozzie dedi ki...

Dogrusunu soylemek gerekirse neredeyse umut kadar korku ile bekliyordum bu cocugu.

Yillardir altyapidan oyunu da karakteri de cazip kimse cikmadiydi, o yuzden hep cekindim bu cocugun da Batuhan gibi tahammul edilemez bir seye donusmesinden.

Umarim ki kulup sirf onun degil de tum genc yeteneklerimizin egitimine, terbiyesine ozen gosterir de gururla izleriz "cocuklarimizi".

tearkan dedi ki...

Kamp kadrosunda olduğuna o çok sevinmiştim. Öyle ki Rıdvan'ın alınmamış olması bile geride kalmıştı yani.

Şu hazırlık maçlarında 5-10 dakika da olsa oynasa keşke.