19 Aralık 2010 Pazar

Sormak Istiyorum

Sormak istiyorum!

Futbolcular! Zirvedeki butun rakiplerinizin galibiyet aldigi haftada, koca ilk devrede neden bu kadar miskin, uyusuk top oynadiniz?


Futbolcular! Hucum futbolu, goze hos gelen futbol oynamak icin, Besiktas gibi saldirmak icin illa ki golmu yemeniz gerekiyor?


Tabata! kramponlarinin icine betonmu dokturdun? Masallah ilk dokundugun her ama her top 3 metre havalaniyor...


Nobre! mac boyunca bir tane pas alamadin, etrafa bagirip cagirip durdun ama suclu hep pasi atandami be arkadas, kosacak gibi yapiyorsun geri donuyorsun, duruyorsun pas gelirken ters yone kosuyorsun, elinle sagi gosteriyorsun sola kosuyorsun, allah askina sen bizimle dalgami geciyorsun?


Schuster! kadroda Ridvan var, Toraman var, Ferrari var! Sen bu takima hala kurtarici olarak Erhan Guven'i sokuyorsun bana kriz gecirtiyorsun, sukur simdiye kadar gecirmedim ama vallahi bana kriz gecirteceksin bu adami oyuna sokarken... Toraman bek oynar, Ridvan en kotu Erhan'dan iyi is yapar, Ferrari tas gibi stoper, Hilbert'i gorduk adam son 15 dakikada Gaziantep'in sol kanadini hallac pamugu gibi atti, perisan etti, niye bu kadar bekledin Hilbert'i sag aciga cekmek icin?


Federasyon! simdi memnun oldunuzmu, seyircisiz izlediginiz mactan bir gram zevk aldinizmi? 3. dunya ulkelerinin yaptigini yapmak marifetmi? Saha kapatma ne kadar cozumdur? Sonra bize cikip pismis kelle gibi siritarak "efendim futbol zevktir, eglencedir, aileler maclara gitsin," demeyin, bu cezalari uygulayarak futbol holiganlarinin ekmegine yag surdurgunuzu bilmiyormusunuz? Elbette biliyorsunuz! Ama futboda siddet biterse rantta biter dogru degil mi? Bu hic isinize gelmez degil mi?


Spikerler! Sizden bir turlu olumlu elektrik alamiyorum, sadece ben degil kimse sizleri begenmiyor, Her lafinizin altinda bir laf sokma, begenmeme, negatiflik, taraf olma duygusu hissediyorum, Cenk ikinci yari muthis zamanlama yapip mutlak golu cikartiyor Cenk'i oveceginize sanki milli takim gol yemis, aglamakli sesle "tuhhh be zamanlamasi iyi" minvalinde mirildaniyorsunuz? Kaleciler futbolda digerleri mi? Illa heyecanlanmaniz icin gol mu olmasi gerekiyor? Kaleci muthis bir kurtaris yapinca Forvete okuz demek mi, yoksa Kaleciye Panter demek mi lazim?


Hakem! Sana cok guzel laflar hazirladim. Quaresma ikinci yari Gaziantepli oyuncuya kart gostermeni elle isaret ederek istedi, Ayni Gutinin gecen hafta istedigi gibi... Neden cikartmadin kartini? Yoksa yuregin mi yetmedi? Bir kural varsa o kurali uygulayacaksin, yoksa ben hayatim boyunca size guvenmem neden guveniyim? biriniz osuruyor, digeriniz sicip siviyor.


Besiktasli futbolcular. ahh be kardeslerim agabeylerim, ben ilk yarida sizi izlerken utandim, yahu maca cikarken rakipten 15 puan geridesiniz, bir top oynuyorsunuz evlere senlik, resmen slow motionda kosuyorsunuz, rakip kaleye gitmeye usenir gibi halleriniz beni deli etti! Ikinci yari basliyor ayni tas ayni hamam, bu ligi takip etmeyen birisi bu maci izlese Besiktas'in kume dusmeyi garantilemis bir takim oldugunu dusunurdu. Golu yiyorsunuz hayda haldir haldir rakip kaleye, kardesim madem boyle haldir haldir gidebiliyorsunuz niye 65 dakika miskin miskin dolanip durdunuz? Kimse Gaziantep golu atti geri cekildi demesin ilk yarida Gaziantep ayni topu oynadi. tebrik ediyorum sizleri, keske o golu yedikten sonra yine hic mucadele etmeseydiniz, en azindan size yorgun falan derdik, unutup giderdik bu maci, ama ben o ikinci yarinin son 15 dakikadaki Besiktas'i gorunce ulan bu adamlar neden simdi oynamaya basladi diye kendimi yedim bitirdim...

16 yorum:

0. Tekil Şahıs dedi ki...

tabata'nın duran top kullanırken kaldırdığı kolunu... ya ben lan neyse bir şey demiyorum...

tabata ve ekürisi nobre: sinir hastası ettiniz ulan beni. dayanamıyorum artık o formanın içinde sizi görmeye.

Unknown dedi ki...

Yaaa hala Tabataya iyi topcu diyen besiktaslilar var ya o adamlara cok pis dalmak istiyorum...

Bir futbolcu bir top kontrol edemzmi, bir ara pas onu gectim bir tane adam akilli dribling yapamaz mi?

matiasemilio dedi ki...

bence çok pis dalmak isteme abi..jokond da sıkı tabataseverdir..

Unknown dedi ki...

Valla be Jokondun Tabatasever oldugunu bilmiyorum, oldugunuda zannetmiyorum:D
olmussa bile bugun Tabatadan vazgecmistir:D

matiasemilio dedi ki...

Jokond dedi ki...
@ aye aye captain

öncelikle tabata konusunda objektif olamayacak bir insanım onu söyleyeyim:) kendisi benim çok sevdiğim ve tuttuğum bir futbolcudur. Antep döneminde şahane maçlarını izledim. Kesinlikle çok zeki, oyunu okuyabilen, yerini yadırgamadığında çok şeyler başarabilecek bir adam. Ama nedense Beşiktaş'ta bir türlü dikiş tutturamadı. Fiziksel eksikliklerden ziyade psikolojik açıdan bir türlü rahatlayamadı gibi geliyor bana. Çünkü yine tekrarlıyorum Tabata bundan çok daha iyisini defalarca oynadı gözlerimle şahit oldum.

matiasemilio dedi ki...

sıkı sempatizanı abi :)

The Eagle Abroad dedi ki...

Kasimpasa ve konya maclarindan sonra simdi esegi nigdeye suruyoruz, o yuzden hic uzulmeye telase etmeye gerek yok... Bu takimdan bu sene bir cacik olmayacagi o maclardan sonra belli olmustu... simdi bizi heyecanlandiracak saecede uefa kupasi kaldi, hayirlisi diyelim...

Allah bize tabatasiz, nobresiz bir ikinci yari nasip etsin insallah...

Adsız dedi ki...

Q7'nin kart istediğini göremedim ben ama dediğiniz gibi bir durum varsa kart çıkmaması hayret verici. Onu geç, Telegolgillerin bunu yakalayıp yedi düvele anlatmaması daha ilginç. Mevzu bizim futbolcumuz olunca kart çıkmamasına elbette isyan edemiyorum ama Guti'nin suçu neydi?
Tabata konusunda da savunanların argümanı yaptığı asist sayısı. Bugün Tabata'nın kalkan elinden bahsedecek kadar fenomen olmuşsa o hareket, duran topların ve kornerlerin tamamına yakınını kullanması yüzündendir. E bu kadarcıkta asist yapıversin bi zahmet.

fabianernst dedi ki...

rıdvan altı aydır ayagına top degmemiş ferrari maçın basında sakatlanmış mecbur erhan ı sokacak hoca orada elinde baska bir sey yok çunku.ama 60 dakika pısırık oynamamıza kesinlikle mudahele etmeliydi sımdi ne yapack diyeceksiniz delirmesini isterdim saha kenarında çunku ben çıldırdım baya. bu takımdan gidecekler ferrari 2.5 alıyor 3 maç ya onadı ya oynamadı zaten oynadığımız taktikte 6 yabancı sınırını da hesaba katarsak yedek kalacak yedek için 2.5 alan stoper epey saçma. zapo iyi niyetli profosyonel bir futbolcu ama asla iyi stoper değil vasat bile değil gitmeli. erhan guven ona soz bile soylemiyorum.fink bu sene oynadığı 4 veya 5 maçın hepsinde yenildik kotu futbolcu zaten. vasat olduğunu geçen sene de biliyorduk.necip ile aurellio varken manuel de alınmışken o da gitmeli.yusuf kesinlikle gitmeli bitmiş zaten açıkçası .tabata maçın ilk yarısında topu q7 ye atacağina daaan diye dikmesiyle beşiktaşın topçusu olmadığını ispatladı kesinlikle.tekke gitmeli oynatılmıyorsa havadan para almasın o da.holosko dondurulur mecburen.bu saydığım topçuları yollarsak 2 yarı da odeyecegimiz maaşlarla bile şampionlarlar ligi ayak bastı parasına yakın bir para cebimizde kalır.bu paralara nie taktım derseniz ya hiç oynamıyorlar yada verimleri sıfır kadroda atıl adamlar bu paralara yazık ernst ve guti gibiadma verilir ama bunların faydası yok çunku.

fabianernst dedi ki...

delirmesini isterdim derken maç içindeki goruntusunden o da bizim gibi bıkmış bunlardan vucut dilinden belli oluyordu açıkçası.yukardaki topçulara bir tane stoper takviyesi olsun vasat bir yerliye bile raziyım şuan yeter ki 3 maç oynayıp 2.5 alan veya oynadığında bizi yakan her turlu zapoyla ferrari olmasin.zaten çopluk gibi topçular var epey bir kadroda nihati da yolarsak karşı çıkmam havadan para alan adam istemiyorum veya saglamken bile fayda saglamayan adam gitsin yahu gereksizlerden kurtulalım.tabata erhan fink zapo ferrari holosko nobre nihat yusuf fatih bu takımdangitmeli.bunların yıllık aldığı para hem cebimizde kalır hem kulup boşuna apra odemez çunku bu adamlar luzumsuzzzz. bunlarin bir kısmını ocakta diger kısmınıda haziran da yollarsak gerçekten buyuk iş yapmış oluruz.

Unknown dedi ki...

@FabianErnst
Verdigim isimlere takilma, orada kadroda Furkan Seker var, Atinc 17 kisilik mac kadrosunda yok!!!

Neyse,koy Furkan'i stopere,Toraman'i sag beke, Hilbert'i aciga, oldumu sana hucumcu takim, ben Schuster'i her ortamda en atesli destekleyen bir adamim, cunku Besiktas'in sezon basindaki o buyuleyici, atak, hirsli oyunu bana muazzam zevk vermisti, ama son haftalarda ozellikle dun aksam gordugum o uyusuk Besiktas benim istedigim Besiktas degil.

Beni daha da cildirtan, son 15 dakikada Erhan girip Hilbert aciga gectikten sonra Besiktas'in gumbur gumbur top oynamasi, ee hoca Besiktas'in 1 degil yarim puan kaybina bile tahammulu yok, sen koca 75 dakika kenardan bizim gibi, maci izliyorsun hatta ben koltuktan dusuyorum, masalari dagitiyorum... Bu ne is diye sorarlar adama...

fabianernst dedi ki...

@asvaltta
aynen o son cumlede soylediğin çıldırma eylemini bende hissettim.o son soylediğin cumlenin aynısını bizzat kasımpaşa maçında da yasadık hatırlarsın.bu maçın 15 dakkasında belli oldu o rotaya gideceği işte bir şeyler yapması lazım delirdim yahu ilk 85 dakikada yapmamız gerekeni son 5 dakika da yapmamamız lazım uzuldum

Unknown dedi ki...

@fabianernst
hah iste kardesim dusunpte soyleyemedigimi soyledin, macin ilk 15 dakikasindan hic bir Besiktasli bu maci kazanacagimizi dusnumemistir, resmen takim bagiriyor biz bu macta puan kaybedecegiz diye, ikinci yari basladi takim hala bagiriyor puan kaybedicez diye, ben basimi ellerimin arasina almisim mac izliyorum keza bizim pozisyonu8muz yok, Anteo ustumuze gelemye baslamis, orada artik Schuster'den bir hamle bekliyorsun, yedek klubesine bakinca cok yapilaak bir sey yok tamamda meyhanedeki, evdeki, kahvedeki herkes Hilbertin aciga cekilmesini dusunmustur, Schuster o hamleyi biz gol yedikten 10 dakika sonra yapti, ondan sonra siyahla beyaz kadar degisik besiktas, pozisyon ustune pozisyon ureten, Antepin kalesini ablukaya a;an Besiktas, kardesim yumurta kapiya gelince niye yapiyorsun, benim derdim erhanla degil kimse yanlis anlamasin, erhani ilk 11 oynat, lig elden gitti gidiyor derken gitti zaten, hadi simdi rolanti oynayin...

fabianernst dedi ki...

mesele zaten o yani maçın ilk yarısında işi bitirmemiz lazım misal kasımpaşa ve bu maçın 4 puan eksiği var şimdi ikiside tıpatıp aynı .burada el koyup hamle yapmasını bekliyorum gerekirse 20. dakikada yapsın bir şeyleri. 75 de 3 gol pozisyonuna girip şampiyon o-la-maz-sın olay bu.fink atsaydı guti penaltıyı soksaydı degil yani eksi puan yarattı bu maçlar.ama anladığım kadarıyla bu adam denizli gibi veya diğer turk hocalar gibi değil mesele koltuk benim için demiyor şak diye oynatıyor onu bunu bu kadroda atıl topçu bolluğu olduğunu gostermek için inadına hamle yapmıyor yonetime açıkça mesaj da veriyor ben bunlarla ne yapayım der gibi. maçtaki hareketlerine bak senin gibi benim gibi nobre tabata saçmalayınca ya yeter gene mi boyle oynuyorsunuz der gibi surat ifadesi var..bu biraz da kafasındaki işleri yapmak için istediklerini istitediği için meydana geliyor. istemediğim şartlarda çalışçaksak buraya neden geldim ben der gibi hali hareketleri var çunku.ama biz biraz da son 15 dakikayı istiyoruz . adam belli iyi hoca ama bu 4 puan onun hanesine yazılır çok savunduk hala da savunurum ama can yucel in dediği gibi bizim oralarda g.te g.t derler.tabi hala bizi suster manyağı yapan sığ denyolar gene anlamaz ya neyse s.çtığı b.ku keramet sayarmışız ya hani . o arkadaslar keşke bunları okusa da anlasa gerçi yuzbin kere yazıldı ama anlamak istemeyene anlatamıyorsun işte.artık sıkıldım bazı futbolculardan gitsin diyorum yoksa hoca kendisini yiyecek.gitmesi gerekenler ve hocanin kafasindaki işlerde yeri olmayan oyuncular var bunlar gitmezse hoca inadini surduruyor denizliden farki bu taviz yok prensiplerinde yani.doğru mu yanlış mı tartışılır fakat adama bu vaatlerde bulunulduğu çok açık o da bunu istiyor bir nevi.olan bize oluyor bu sancılı donemde lakin adamda o ışığı da goruyorum yani bir destek olsak istekleri açısından yapacak bir şeyler.istemediklerimi yazdım bu adamları bence hocada istemiyor bunların hepsinin gitmesi lazım inşallah giderler

Unknown dedi ki...

Besiktas eger liderin 15 puan gerisinde maca basliyorsa ben takimimdan deliler gibi hucum yapmasini beklerim, ayni sezon basindaki gibi! Genclerbirligi ile oynadigimiz kupa maci vardi sonra sadece bir efsane olarak kaldi 4-3 yenildigimiz mac, misal o mactaki gibi kalpten oynayalim maci farkli kaybedelim hic uzulmezdim, net! en azindan derdim ki biz bu sistemi seneye kadar oturtursak bir daha ki sezon karsimizda kimse duramaz, gelene gecene fark atariz, zevk aliriz vs..

Ama bu kisiliksiz, hirssiz, miskin futbola ben yuh derim..

Bazi arkadaslar bizim Schusateri Allah olarak sectigimizi dusunuyor, arkadas ben 100 kere soyledikm, bu adami her zaman elstirecegiz ama bunun da bir siniri var, adama ilk aldigi maglubiyetten sont s.ktir cekersen bende sana cekerim, adami futbolu bilmemekle elestirirsen ben sana aynaya bak derim, adama ilk ayda bizi sallamiyor, ligi arastirmiyor dersen ben sanan her aksam berabermi takiliyorsunuz derim..
Ama bunu bazi arkadaslar Schusteri allah aptilar diye feryat ediyorlar, hos onlardan burada yok zaten olsalar uyesi oldugum bloga ne post atarim ne de yorum, biz iyiyiz boyle...

fabianernst dedi ki...

öte yandan ikinci yarı toparlarız gibime gelmiyor değil (fikstür) umut fakir ekmek uçlusune selam edelim :)))