19 Aralık 2010 Pazar

Beşiktaş-Gaziantepspor Maçtan Notlar


-Öncelikle klişe ama gerçekten de maç taraftarsız olmuyor.
-Maç kontrollü başladı,iki tarafta cılız ataklarla gol bulmaya çalıştı ama başarılı olamadı ilk yarı itibariyle.
-Tayfur Hoca yakışıyor kulübeye,bu sezon ilk kez bir lig maçında orada gördük kendisini;devamını dileriz..
-33. dakikadaki serbest vuruşu İsmail kullansaydı keşke,ne güzel de anlatmaya çalıştı meramını..
-İkinci yarı ilk yarıya nazaran biraz daha hareketli başladı,bu hareketin ilk meyvesi kalemizdeki goldü; bu kadar kötü bir serbest vuruş anı savunma dizilişi gördüğümü hatırlamıyorum ben..
-Gole cevabımız fazla gecikmedi.. Ali ligdeki ilk golünü kaydetti.. Nicelerine inşallah..
-Tabata ilk onbirde başladığı her maçta en fazla koşan üç oyuncu arasında görünüyor.. Be adam biraz daha efektif kullansan şu enerjini!
-Aurelio her pozisyonda ofsayt diye el kaldırmaktan ne zaman vazgeçecek bilmiyorum.. Kendisinin bozduğu ofsaytta ikinci golü kalemizde görüyorduk Cenk bir saniye daha gecikseydi..
-Son olarak; ben bu zamansız Erhan Güven değişikliklerini bir yerden hatırlıyorum ama nerden acep ? Başka bir teknik adam,başka bir oyuncuyu alıyordu oyuna bir zamanlar aynı şekilde..Tahminleri yorumlara alayım..

Hiç yorum yok: