10 Aralık 2010 Cuma

Eskişehirspor-Beşiktaş


*Öncelikle 17 kişilik maç kadrosuyla deplasmana gitmek ayıptır..
*Giden kadrodan çıkabilecek en makul 11 sahadaydı..
*Kötü başladığımız maçta tam dengeyi kurduk derken Guti sorumsuzca iki kart gördü, bir hafta içinde ikinci kez elmaya kurt düşürdü..
*Guti ile Quaresma aynı maçta kaç defa bir arada oynayabildiler çok merak ediyorum,haftaya Q7 var Guti yok..
*Ernst ne zamandır kendisinden beklediğim 'yorgunum' demecini, bugün sahadaki performansıyla verdi.. Nispeten alternatifi bol olan bu bölgede Ernst'i dinlendirmek adına en bir iki maçta rotasyon yapılmalıydı diye düşünüyorum..
*Necip bugün üzdü beni, bildiğimiz Necip değildi..
*Cenk ve Ersan maç berabere devam ederken oyuna tutunmamızı sağladılar fakat ne yazık ki yeterli olmadı..
*Erhan değişikliğine hiç girmek istemiyorum..Hoca sanırım Toraman'ın sağ bek oynayabildiğini bilmiyor..
*En azından ilk golü yedikten sonra Tabata'nın girmesini bekledim,nafile beklemişim..
*Toraman son haftalara nazaran iyiydi,bugünkü iki çıkışı geçtiğimiz yılları anımsattı bana..
*Muhtemel bir Sezer-Fatih takası çok faydalı olacaktır..
*Liderin İbb deplasmanına gittiği şu haftada kaybetmek oldukça kötü oldu..
*Klişe; önümüzdeki maçlara bakacağız..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Schuster Erhana muhtemelen sag kanadi Hilbertle beraber kullanin demis, Bizim Erhanda kendini mac boyunca Hilbertin onune atti, Hilbert atak yapacagina erhanin aciklarini, top kayiplarini, kamdeme hatalarini duzeltmeye calisti.

Besiktasta oynayan hic bir oyuncununda topla beraber goz gore gore topla beraber auta, taca cikma luksu yok, kardesim bu sizin mesleginiz, siz mesleginizi boylemi icra ediyorsunuz. Ayip.