12 Ekim 2010 Salı

Yeter


Almanya maci sonrasi buraya kotu seyler yazmamak icin zor tuttum kendimi, ama bugun bu oynanan kisiliksiz futbolun sadece Almanya macina ozel olmadigini gorunce cok uzuldum, ben yirmi seneye yakindir Milli maclari izliyorum hic bu kadar kisiliksiz futbol oynayan, takima bile benzemeyen, birbirinden nefret eder gibi oynayan bir takim gormedim, Guus Hiddink'in buyuk hoca oldugunu herkes biliyor fakat Turkiye'ye sadece milli mactan maca gelecekse hic zahmet edip gelmesin zaten yardimcisi Oguz Hoca onun kadar ilgilenebilir takimla.
Takimda oynayan oyuncularada tek soyleyebilecegim sey o kucuk gordugunuz, yukardan baktiginiz Azerbaycan her gecen sene kendisini gelistirirken biz Turkiye, onlara gore dev gibi gozuken Turkiye futbol olarak her gecen eriyoruz, bitiyoruz, bu takimda ne eksik diye aramaya kalksak bir tane duzenli calisan mekanizma bulamayiz, o yuzden hic ugrasmayalim, bugunku kadroda bir kac oyuncu haric digerlerinin Milli takimi birakma gunu gelmistir, bu kadroyla olmayacagi en basindan belliydi fakat basimizda bir Teknik Direktor olmadigi icin onu anlayamadi.
Bu millete yazik ettiniz..

Hiç yorum yok: