10 Ekim 2010 Pazar

Hakkınız Var mıydı ?

Biraz geç oldu ama içimde kaldı, kısacık da olsun yazacağım..
Milli maçı babamla birlikte izliyoruz. Ben sakin izliyorum, babam hararetli biraz. İlk yarı bitti. Şunu alsa bari oyuna, şunu şuraya çekse diye filan konuşuyoruz. İkinci yarı başladı, bir gol pozisyonu ve birkaç cılız atak dışında hareket yok, ruh yok. Ümidi kestim artık ben, susuyorum; babamın söylediklerine kulak asmıyorum. İki oldu, üç oldu.. Ve babam bir cümle sarfetti, işte o anda burkuldu içim, acıdığını hissettim, üzüldüm.. Stadı terkeden taraftarlarımızı görünce dedi ki babam 'bu adamlar yarın nasıl gidecekler fabrikalarına, iş yerlerine ? ' . O anda, işte o anda acıdı içim, işte o anda üzüldüm. İçimden dedim : Bu kadar kötü oynamaya hakkınız var mıydı ?

4 yorum:

0. Tekil Şahıs dedi ki...

aynı şeyi ben de dedim televizyon başında işyerlerine değil de yarın okula gidecek olan çocuklar için. yenilmek tamam da bu kadar kötü bir oyunla olmamalıydı.

matiasemilio dedi ki...

zaten ikinci üçüncü sınıf insan muamelesi görüyorlar,bir de böyle durumlar olunca iyice ezilirler haliyle..dediğin gibi adam gibi bi futbolla kaybetseydik bari..euro 2008de de kaybettik ama ezilmemiştik hiç bir şekilde..bu cok baskaydı gerçekten..
abdde yasayan abilerimize de topu atmak gerekir böyle bi durumda onlar ne düşünür ne söyler acaba..

Unknown dedi ki...

@matiasemilio
Almanya kadar da olmasa benim yasadigim sehirde bu mac oncesi cogunlugun haberi vardi mactan, ozellikle Amerikada yasayan Meksikalilar futbolla yatip kalkan adamlar, tabii mac oncesi ben yine onlari biraz kizdirmak icin biraz Turkiyeyi sisirdim, tabii onlar Almanyanin tarafini tutuyorlar.. Bir arkadaslada iddiaya girdik ve bana beraberligide verdi, sonuc husran, bugun adamin yuzune bakamiyorum utancimdan, o kadar sisirdik bizimkileri bosu bosuna..
Bu maglubiyet sadece almanyada yasayan Turkleri etkilemedi, ayni zamanda tum dunyada yasayan turkleri olumsuz sekilde etkiledi, Meksikali adamlar Dunya kupasinda Kendi Ulkesini desteklerken biz burda Arjantini, Ispanyayi destekliyorduk.. sonuc olarak Meksikalilarin bile madarasi olduk

The Eagle Abroad dedi ki...

Cok iyi bir post olmus.. Bana da burada en cok koyan, almanlarin bizimkiler statdan cikarken hep bir agizdan aufviedersehn diye haykirmalari oldu... Yani bir nevi macta size koyduk, anca gidersiniz, yakinda topunuzu atacaz bu ulkeden tarzinda bir tezahuratti... Ne kadar koydugunu anlamak icin gurbette olmak lazim... Hos bir benzerinide burada amerikaya kaybedilen mac sonuda yasamistik... Adamlara ders verecek bir oyunumuz varken birden bire maci vermis, agzindan salyalar cika cika bagiran sarhos amerikalilara madara olmustuk... Bu milli takim hepten cividi artik... O bayragi gogsunde gururla tasimak isteyenler ciksin o sahaya, 5 yiyelim ama yeterki ruhsuz olmayalim. Tek istegimiz bu...