20 Şubat 2011 Pazar

Kazansak da Mağlup Olmuşuz Bir Kere

Bugün bir kaç bloga maçla ilgili olumlu yorumlarımı bırakmıştım.. Inanıyordum kazanacağımıza, dün de yazdığım gibi bu maça çok fazla ilgili gostermesekte o top santraya dikildiğinde kalpler daha hızlı çarpmaya başlayacak, belkide sadece budur Beşiktaşlı olmak, bu kadar basittir aslında, başka ne bizim kalbimizin hızla çarpmasına neden oluyorki? Sevdicegi ama gerçekten sevdiğin kisiyi her gördüğündeki gibi hissediyorsan Beşiktaş topu santraya koydgunda seviyorsun bu takımı demektir, bir sevgili gibi, aşkı doyumsuzca sonsuza dek yaşayacakmış gibi..



Sonra takımımı düşündüm, son bir aydır beni üzen bir takım vardı ama seviyordum iste.. Isterse yıllarca üzsün beni, ondan habersiz yapamıyordum.. Açtım baktım her yere neler oluyor diye.. Her zamanki gibiydi.. Bilinmezlik, nedensizlik, Sivok yok Bobo yok, Bobo Twitter'dan yarım Turkcesiyle bir şeyler anlatmaya çalışıyor, hem tebessüm ediyorum, hem ne olduğunun farkında değilim..


Sonra en güvenilir olması gereken siteyi açmak için tuşluyorum klavyeyi "bjk.com" resmi site mi? taraftar sitesi mi? diye soruyor açılan sayfa, resmi siteyi tikliyorum.. açılan sayfada çıkan fotoğraf bu...
Ne derbi heyecanı kalıyor, ne keyif, ne merak sadece nefret var, sinir, soğuma, uzaklaşma, hayal kırıklığına uğrama var..


Derbi öncesi sitenin açılış fotoğrafı 5 tane yanyana vesikalık gibi kelle fotoğraflarından oluşan, formaları bile aynı olmayan takım görüntüsünden uzak futbolcuların fotoğrafı.. Demek ki yaptığımız hatalardan bir gram ders almamışız.. Orada tek yumruk haline gelmiş futbolcuların fotoğrafını koyabilirsiniz, kadikoyde atılan golden sonra tribünlere doğru zafer çığlıkları atan fotoğrafları koyabilirsiniz oraya bir çok Beşiktaşı gerçek Beşiktaşı gösteren fotoğraf koyabilirsiniz ama sizin gibi vizyonsuz vizyon sahibi olan insanlar ancak bu kadar kötü bir derbi öncesi fotoğrafı hazırlayabilir.. iste bu vizyonsuzluktur Beşiktaşımı öldüren, Beşiktaşın ne olduğunu bilmeyenlerdir bu takımı her gün uçurumun kenarına sürükleyen, iste bu zihniyettir bir derbi maçı öncesinde bile sevgilimle arama giren, beni ondan uzaklaştıran tüm heyecanımı alan, bu nefret dolu yazıyı yazmama neden olan.. Hepinize yazıklar olsun diyorum.. alın yıldızlarınızı başınıza çalın, bırakın benim Beşiktaşımı..


Bu maç öncesi hala umudum vardı hatta emindim kazanacağımızdan, yukardaki amaçsız fotoğrafı görene kadar.. bu takımın bugün maç kazanması imkansızdır, nedeni bu fotoğraf değil belki ama bu fotoğrafı hazırlayan zihniyetin aşkımın Beşiktaşımın kanına bir virüs gibi girmiş olmasından, bu mikrobun takımın, aşkımın tüm vücudunu rehin almış olmasından.. Kurtarmaya çalışsak bırakmam diyor, daha sıkı sarılıyor Beşiktaşıma, dayanamıyorum.. Bu maçı kazansak Beşiktaşı kaybetmek var diyor gönlüm.. Karşı çıkamıyorum..

Hiç yorum yok: