5 Kasım 2010 Cuma

Porto - Beşiktaş / Değerlendirmeler


Kaleden çıkardığı top, Porto atağı başlarken yaptığı faul, yaptığı yerinde müdahaleler, ve attığı bir iki iyi pasla bu maçın adamı Ersan'dır bana göre. Kendisinde "adam olacak çocuk" görüntüsü var. Bir pozisyonda Falcao'ya arkadan yetişip yaptığı müdahaleyi uzun süredir kimse yapmadı bu takımda. Toraman'ın yerine denenebilir. Ferrari'yle de iyi bir ikili olabilirler bence, bu akşam kendisi o ışığı vermiştir gerisi Schuster'e kalıyor.

Toraman'a bir şey diyemiyorum. Tam takım havaya girmişken tekrar bozdu o havayı. Güvenemiyorum kendisine.

Hakan'a da bir şey diyemiyorum, bence göz bozukluğu falan da değil olay bu arkadaşın sudoku, zeka küpü tarzı şeyler çözmesi lazım. 

Guti'ye fazla yük biniyor, Quaresma dönse artık da Guti'nin üzerindeki yük biraz hafiflese.

Nihat inşallah bu golün üzerine yatmaz 3 ay, gol harici beğendiğimi söyleyemem.

Bobo'nun 40 metreden vurduğu top gol olsaydı çok iyi olacaktı çok da güzel iyi olacaktı :)

Holosko bugün fena değildi. 

Tabata bu hikayede önce bir 8 milyon dolardı, sonra bir yedek oldu, şimdi bir fazlalık. (Ezel izleyenler anlar)

Schuster yedek kulübesinden negatif enerji yayıyor. Bu memnuniyetsizlik pek iyi değil, devre arasında birkaç kelle koparacak gibi, tabi medya o zamana kadar gönderemezse kendisini ama söylemeden geçemeyeceğim kendisini her türlü Denizli'ye tercih edeceğimi söylemiştim, dürüst olmak gerekirse ben yedek kulübesinde sürekli üfleyip püfleyen bir adam yerine gülümseyen bir adamı tercih ederim, bu yüz ifadesini değiştirse artık diyorum. Geldiğinden beri öyle diyeceksiniz ama öyle değil, geldiği zamanlar maçı merak ederek izleyen, hırsla izleyen bir adamdı, bu aralar o hırsın yerini küçümseme gibi farklı bir yüz ifadesi aldı. O yüz ifadesi hoşuma gitmiyor kısacası.

1 puan iyidir ama bu şekilde salak goller yiyerek maçı kazanamamak sıkmaya başladı artık, Beşiktaş'ın prestijini düşürüyor. 

Edit: Hakeme değinmeyi unutmuşum, bariz taç atışını bile yanlış tarafa veren adama sağlam küfür edilir ancak. Bir de İlker Yasin'in sunacağı maçın... demek istiyorum. 

2 yorum:

bacon1903 dedi ki...

Yiter ilker yasin yiter!!!!!!!!!Allahinizi seviyosaniz ilker yasine bjk maci anlattirmayin adam hasta ediyor normal futbolseverleri bile????Hulk cikmis oyundan hulk asagi hulk yukari!!!!Herkese nihat diyor hilbert o hilbert ilker yasin yiter ama vallahide billahide yeter ya!!!!

Unknown dedi ki...

Artık İlker yasin aracılığıyla maç izlemediğim için kendimi çok şanslı hissediyorum :D

Cipher'ında söylediği gibi inşallah Nihat bu golün üstüne yatmaz, bu taraftar ondan çok şeyler beklediği için bu kadar tepki gösteriyor.

Ben hayatımda hiçbir Beşiktaş forması giyen adamdan nefret etmedim fakat artık Tabata denen futbolcu benzeri adam çok olmaya başladı, böyle profesyonel futbolcu olunuyorsa benim eksiğim neydi diye sormak istiyorum..