8 Temmuz 2011 Cuma

Yalandan Fenerbahçe Dostluğu

Lafa nasıl gireceğimi dahi bilemiyorum, şike sorusturması bitene kadar buradan dava hakkında yorum yapmak sadece laf kalabalığı olur.. Hakkında yazacağım şey belli bir kesmin Fenerbahçe'nin küme düşme olasılığı hakkındaki inanılmaz davranışları ve açıklamaları olacak.. Medyada bir anda herkes Fenerbahçe aşığı haline geldi, en fanatik Galatasaraylısından tutunda Beşiktaşlısına kadar, biz meğersem birbirimize ne kadar muhtaçmışız.. Efendim Fenerbahçe küme düşürülürse Fenerbahçesiz lig zevkli geçmezmiş, dekoder satılmazmış, marka değeri düşermiş, neymiş Fenerbahçe "suçlu dahi bulunsa kümede kalsınmış"... Bu söylemlerin ne kadarı samimi ne kadarı değil orasını bilemem ama şurası kesin eğer Fenerbahçe şike yaptıysa cezasını çekecek, bunun cezası da bir alt lige düşürülmesidir bu kadar net. Burada kimseye şirin gözükmek gibi bir amacım yok.. Zaten bunun şirinlikle alakası da yok. Her kim ki şike yapmıştır o takım küme düşürülmelidir, buna Beşiktaş da dahil.. Ne yani Beşiktaş küme düşerse biz takımımızı desteklemeyi bırakıp başka bir takım mı tutacağız, tabii ki hayır, o takım amatör kümeye de düşse biz gidip takımımızı destekleyeceğiz..Hem en azından YD'den kurtulmak gibi bir devrim de söz konusu olacaksa..



Gelelim bu marka değeri vızırtısına, ligde şike olduğundan şüpheleniliyor, Kulüp başkanlarından futbolcusuna kadar herkes teker teker evlerinden alınıyor, şampiyonluğun şaibeli olabileceği hiç de düşük ihtimal değil, ama bir grup var ki bu grup hiç de azımsanmayacak kadar sayıda insan toluluğundan oluşuyor, Fenerbahçe küme düşerse ligin marka değeri, dekoder, lig tv diye ağızlarında saçma sapan bir şeyler geveleyip duruyorlar.. Futbol ortamında bugüne kadar böylesi faşist bir söylem daha önce duymamıştım. Buradan şu çıkıyor eğer takımınızın taraftarı varsa ve bu taraftarlar dekoder alıyor, her sene formasini değiştiriyor, maçlara gidip kulübün ve dolaylı yoldan bazıı kurumların cebine para sokuyorsa o kulüp şike de yapabilir maçta satabilir, teşvik primi de verebilir bunlarin hepsi mübah, caiz.. Neden? Çünkü iyi müşteriler... O zaman bir fikrim var, biz Kasımpaşa'yı, İBB'yi falan ligden atalım zaten taraftarları yok. Göztepe, Karşıyaka, Diyarbakır'ı falan lige sokalım, şikeyi şaibeyi de yasal hale getirip tadindan yenmez müthiş marka değerli bir lig haline dönüştürelim bu sümsük ligimizi..



Neymiş efendim Fenerbahçe ile oynamazsak ligde şampiyon bile olsak eskisi gibi tadı olmazmış. Hey vatandaş! Uyan da kendine gel, sen ne dediğinin farkında mısın? O Fenerbahçe değil miydi deplasmanda sana hayvandan beter davranan, seni saatlerce aç susuz ölüme mahkum eden, sana "İT" muamelesi yapan, efsanelerimden dedigin Teknik Direktörüne kapıcı muamelesi yapıp seni küçük düşürdüğünü sanan, her şampiyonluğunun altından kirli kirli kokular gelen, hakem odaları basan, şampiyonlukların sahada kazanılmadığını hepimizin gözüne gözüne sokan, sahada çukur açan futbolculara sahip olan, kazanmak için her şey mübahtırı kendisine parola yapmış futbolcuları bünyesinde bulunduran, Başkanından Futbolcusuna ve taraftarına kadar biz tekiz, cumhuriyetiz deyip bunlara inanan herkese yukardan bakan... Şimdi mazlum oldular, herkes Fenerbahçe'ye sahip çıkmaya çalışıyor..



Ben çıkmıyorum arkadaş, eğer iddialar doğruysa düşecek kümeye, ŞL gelirlerinden de olacak, TV yayın haklarından da nemalanamayacak, stad gelirlerinden de feragat edecek, forma da satamayacak, sponsorlarını da kaybedecek, yeni doğan çocuklar da Fenerbahçeli olmayacak, en iyi futbolcularini da kaybedecek, prestiji yerle bir olacak, belini bir 10 yıl daha düzeltemeyecek... Bakın bu sadece Fenerbahçe için geçerli değil bir kez daha tekrar ediyorum her kim ki şike yapmış, onun için geçerlidir...



Şunu da ekliyeyim ve bitireyim, az ihtimal olsa da Fenerbahçe bu olaylardan yara almadan çıkar ve suçsuz olduğu kanıtlanırsa vay halinize.. Bugün arka çıktığınız o camia, şu an mazlum ve yardima muhtaç o camia sizi ve sizin sevdiğiniz nacizane kulüplerinizi yok etmek için var gücünü ortaya koyacaktır, önüne kim çıkarsa bütün kudreti ve nefretiyle saldıracaktır.. O yüzden biraz dikkat...

3 yorum:

memmo03 dedi ki...

Helal çok güzel yazı.

Gurbet Kartalı dedi ki...

+1 diyorum ve bırakıyorum...

mceyhan dedi ki...

on numara yazı olmuş...