13 Temmuz 2011 Çarşamba

Bizi Esas Suçlulardan Kurtarın

Bir önceki yazıda Fenerbahce yada herhangi bir takım sike yaptıysa kümeye düşürülmeli demiştim, hala sözümün arkasındayım. Hoş TFF dün yaptığı açıklamada çoktan "Tek Yürek Tek ses" olmuştu. Bu saçma karara tek aklı başında tepki Galatasaraydan geldi ve ne hoştur ki içlerinde bizim de bulunduğumuz tek yürek tek ses orkestrasından "çık çık terbiyesizlere bak" sesleri yükselmeye başladı, evet şikeyle suçlanan Fenerbahce'nin hiç bir şey yokmuş gibi lige devam etmesine karar veren TFF'yi eleştiren Ünal Aysal tu kaka oldu, bunu da gördü bu gözler...



Sike soruşturmasının üçüncü gününde DHA haber ajansı Yıldırım Demiroren, Serdar adalı, sınan Engin ve Tayfur Havutçunun da gözaltına alınacağını sızdırmıştı medyaya, hatta düne kadar bu dörtlünün Istanbula gelip ifade vereceği haberleri yayınlanmıştı, her ne olduysa Demiroren ve Engin bu isten sıyrılmış gözüküyorlar...

Aynı anda gözaltına alınan Iskender alın ve Ibrahim Akının suçlamaları kabul ettiği ve Tayfur Havutçu ve Serdar adalı için tutuklama kararı çıktığı belirtiliyor.. Futbolcuların şuan hangi suçlamaları kabul ettikleri bilinmiyor, söz konusu Türkiye kupası finaliyse önümüzdeki sezon Bank Asya ligini de görecek bu gözler...

Serdar adalı hakem odası basma konusu hakkında yaptığı talihsiz açıklamaya kadar taraftarın gözünde en aklı başında yönetici olarak öne çıkıyordu, fazla uzun sürmedi bu güven havası, " en alasını yaparız" demecinden sonra onun da diğerlerin farklı olmadığını anlamıştık..

Tayfur Havutçu için hala şüpheliyim, böyle pis işlere karışacağına ihtimal vermiyorum. Her ne kadar Teknik adam olarak zerre güvenim olmasa da onun adını sike ile yanyana görünce bu iste bir terslik olduğunu hissediyorum..
Sıra geldi Demiroren ve Sınan Engine... sike soruşturmasının 3. dalgası olacak deniyor, eğer bu isimler gözaltına alınmaz ve Beşiktaşın sike yaptığı tespit edilirse benim bu davaya zerre kadar güvenim kalmaz. Beşiktaşın adına kara lekeyi bu iki isim dışında hiç bu kadar kirleten insanlar olmadı tarihimizde.. Bakın Beşiktaş sike yaptığı için küme düşürülürse hiç bir itirazım olmaz, ben gider takımımı yine desteklerim hatta daha çok bağlanırım, çünkü benim Besiktasimla Demiroren'in, SinanEngin'in Beşiktaşı bir değil, onlar benim gibi bakmıyorlar siyah beyaza, benim tek üzüntüm gerçek suçluların Beşiktaşın çevresinde hala serbestçe elini koluna sallayarak bataklığın içine çekmeleri olur, eğer tertemiz bir lig isteniyorsa bu iki isim futboldan men edilmeli, yoksa verin cezayı Serdar Adalıya verin cezayı Tayfur Havutçuya ee ne anladım ben bu temizlikten..

Son dakika haberi geldi Yıldırım Demiroren sike yapmak ve organize suç örgütü kurmaktan tutuklanmış.. Kim inanmaz bu habere, hatta ben Beşiktaşımı bu illetten kurtardığı için Türkiye adaletine teşekkürü borç bilir, küme düşeceğimizi bilsem bile sevinç duyarım.. Başkaları gibi dar ağacında bile olsak son sözüm Beşiktaş gibi, her ne bok yerse yesin en büyük Beşiktaş demem.. Beşiktaşın 108 yıllık tarihine bu kara lekeyi çalanlar cezalandırılırsa ben koşup adaleti sağlayan devleti protesto etmem kutlarım, hatta o adliyeye giderim ama destek için değil Demiroren ve Engine yazıklar olsun size demek için giderim. Renkler hiç bir zaman gözümün kör olmasına neden olmadı ve hiç bir zaman da olmayacak. Ama sen bariz suçluları her hangi bir nedenden dolayı içeri alamıyorsan nah düşürürsün Beşiktaş'ı kümeye. Demiroren ve Sınan Engin bozuntusu spordan men edilecek, Metris cezaevinde Azız Yıldırımın istediği o iki arkadaş olacaklar, o arkalarindaki gizli güç Erdoğan Demioren'in soyadına sağlam bir leke sürülecek hatta o yüksek medeniyet sosyetesinin içine bir daha çıkamayacak iste ondan sonra adalete karşı boynumuz kıldan ince...

Hiç yorum yok: